Zasady zgłaszania odpisów
Zasady zgłaszania odpisów:
- Nieobecność na obiadach należy zgłaszać z wyprzedzeniem co najmniej 1 dniowym:
- mailowo: katarzyna.dudzic@wroclawskaedukacja.pl,
- pod numer telefonu: 71 798 68 54 wewnętrzny 115,
- lub osobiście w pokoju intendenta (budynek B pokój nr 35).
- Wszystkie nieobecności zgłoszone z zachowaniem powyższego terminu mogą zostać odliczone od wpłaty za kolejny miesiąc, jednak tylko i wyłącznie po wcześniejszym ustaleniu tego z intendentem.
- Nieobecności niezgłoszone lub zgłoszone po terminie, nie będą odliczane.
- Jeśli dziecko uczestniczy w wycieczce/wyjściu/zielonej lub białej szkole, Rodzic również musi zgłosić nieobecność dziecka. W innym wypadku nieobecność taka nie będzie odliczona od płatności za obiady.