Powiększanie tekstu
Wersja kontrastowa
Kontakt

Zasady zgłaszania odpisów

Zasady zgłaszania odpisów:

  1. Nieobecność na obiadach należy zgłaszać z wyprzedzeniem co najmniej 1 dniowym:
    1. mailowo: katarzyna.dudzic@wroclawskaedukacja.pl,
    2. pod numer telefonu: 71 798 68 54 wewnętrzny 115,
    3. lub osobiście w pokoju intendenta (budynek B pokój nr 35).
  2. Wszystkie nieobecności zgłoszone z zachowaniem powyższego terminu mogą zostać odliczone od wpłaty za kolejny miesiąc, jednak tylko i wyłącznie po wcześniejszym ustaleniu tego z intendentem.
  3. Nieobecności niezgłoszone lub zgłoszone po terminie, nie będą odliczane.
  4. Jeśli dziecko uczestniczy w wycieczce/wyjściu/zielonej lub białej szkole, Rodzic również musi zgłosić nieobecność dziecka. W innym wypadku nieobecność taka nie będzie odliczona od płatności za obiady.

Zobacz także:

---

Szczęśliwy numerek
Wtorek, 21 stycznia 2025