26.04.2024r. 

 

 

 

Klasy I-III

bip

loga wspolnie unicef wroclaw

FB FindUsonFacebook online 144 pl PL

Liveworksheets

MIĘDZYNARODOWY DZIEŃ KROPKI W KLASACH I - III

Międzynarodowy Dzień Kropki obchodzi się 15 września. Historia tego święta rozpoczęła się od książki Petera Reynoldsa „The Dot”. Jest to historia dziewczynki, która dzięki małej kropce zmieniła myślenie o sobie i uwierzyła we własne możliwości. Dzień Kropki powstał, aby świętować i wspierać kreatywność, odwagę, wyobraźnię i zabawę dzieci. By odkrywać  talenty i pokazać je innym. Żeby pokazać, że każde dziecko ma swoje mocne strony, które należy wspierać i rozwijać. Motyw kropki był obecny dzisiejszego dnia w różnych działaniach. Były gry matematyczne, kodowanie oraz wypowiedzi o swojej wyjątkowości. Czytano i oglądano historię Vashti, na podstawie, której powstało wiele prac plastycznych. Kropki obecne były wszędzie, zarówno na ubraniach oraz w twórczych działaniach dzieci. Najważniejsza jednak w tym dniu była radość naszych uczniów, wynikająca z tego, że za sprawą małej kropki mogli stać się wielkimi artystami.

kropki 1 kropki 2

dzień kropki 1 Dzień kropki

Zakończenie roku klas trzecich.

25. czerwca zakończyliśmy wspólnie rok szkolny 2020/2021. Był to wyjątkowy dzień przede wszystkim dla uczniów klas trzecich, którzy kończą już ten etap edukacji. Życzymy im powodzenia w starszych klasach.

      

 

Lekturki spod chmurki - Międzynarodowy projekt czytelniczy.

W tym roku szkolnym klasa II F wzięła udział w Międzynarodowym Projekcie Czytelniczym – Lekturki spod chmurki. Projekt składał się z trzech modułów i w każdym z nich mogliśmy wybrać sobie wyjątkową książkę do przeczytania. Oprócz radości z czytania realizowaliśmy dodatkowe zadania związane z wybraną lekturą. A jakie? Przeróżne i zdecydowanie fantastyczne! Budowaliśmy makiety, zorganizowaliśmy pokaz mody, piknik czytelniczy i.. wiele innych. 

   

 

 

Dzień Pustej Klasy

Jest to wyjątkowa, międzynarodowa inicjatywa promującą wartość edukacji na świeżym powietrzu. Dlatego też 18. czerwca nauczyciele edukacji wczesnoszkolnej chętnie przystąpili do tego projektu. Tego dnia spędzili ze swoimi uczennicami i uczniami poza budynkiem szkoły przynajmniej jedną lekcję. Wszystko po to, aby odkrywać wartość edukacji terenowej – prawdopodobnie najbardziej uszczęśliwiającej formy edukacji na świecie. Był to naprawdę wyjątkowy dzień.