Uprzejmie informujemy, iż w związku z pracami remontowymi w budynku B, w roku szkolnym 2022-2023 obiady będą wydawane od 10 października 2022.

Umowy należy wydrukować, wypełnić i przesłać w formie skanu (Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.) lub dostarczyć w formie papierowej do budynku B bezpośrednio do Intendenta (pokój 35 - II piętro) w godzinach 7:00-14:30; poza godzinami pracy Intendenta umowę można pozostawić w sekretariacie szkoły.

 

Umowy dostępne są także w wersji papierowej w sekretariatach budynków A i B.

Informacja o płatnościach dostępna jest na stronie internetowej szkoły i przy wejściach do budynków A i B.

 

Umowy dostarczone do 7 października do godziny 12:00 - obiady wydawane będą od 10 października.

Umowy dostarczone po tym terminie - obiady wydawane będą od kolejnego miesiąca.

 

W kolejnych miesiącach:

-Umowy dostarczone do 15 dnia każdego miesiąca – obiady wydawane będą kolejnego dnia po dostarczeniu umowy.

-Umowy dostarczone po 15 każdego miesiąca – obiady wydawane będą od następnego miesiąca.

 

Rezygnacje z obiadów liczone są od następnego miesiąca.

Umowy/rezygnacje

UWAGA! W paragrafie 3 umowy (2 strona), jako datę rozpoczęcia korzystania z obiadów proszę wpisać najwcześniej 10.10.2022 r. (umowy z datami wrześniowymi nie będą akceptowane).