Informacje dotyczące odpisów i opłat

Zasady zgłaszania odpisów:

  1. Nieobecność na obiadach należy zgłaszać z wyprzedzeniem co najmniej 1 dniowym:
  • mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,
  • pod numer telefonu: 71 798 68 54 wewnętrzny 115,
  • lub osobiście w pokoju intendenta (budynek B pokój nr 35).
  1. Wszystkie nieobecności zgłoszone z zachowaniem powyższego terminu mogą zostać odliczone od wpłaty za kolejny miesiąc, jednak tylko i wyłącznie po wcześniejszym ustaleniu tego z intendentem.
  1. Nieobecności niezgłoszone lub zgłoszone po terminie, nie będą odliczane.
  1. Jeśli dziecko uczestniczy w wycieczce/wyjściu/zielonej lub białej szkole, Rodzic również musi zgłosić nieobecność dziecka. W innym wypadku nieobecność taka nie będzie odliczona od płatności za obiady.

Płatności za obiady:

Informowanie o płatnościach:

Na stronie internetowej Szkoły i przy głównych wejściach do budynku A i B co miesiąc będzie się pojawiać informacja dotycząca ilości dni obiadowych w danym miesiącu i dokładnej kwoty, którą trzeba będzie przelać na konto bankowe Szkoły.