bip

szkola z misja duze

instaling logo male

Liveworksheets

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

FB FindUsonFacebook online 144 pl PL

Informacja dotycząca zapisów na obiady:

- Umowy przesłane mailowo lub dostarczone osobiście dziś 04.09.2020r. do 08.09.2020r. (wtorek) -> Dziecko zostanie zapisane na obiad od 14.09.2020r (poniedziałek).

- Umowy przesłane mailowo lub dostarczone osobiście po 08.09.2020r. (wtorek) -> Dziecko zostanie zapisane na obiady od 01.10.2020r (październik).

Przypominam również o płatnościach za obiady:

Opłata za obiady we wrześniu – do 10.09.2020r.

Opłata za obiady w październiku – do 20.09.2020r.

Ogłoszenie o obiadach znajduje się na stronie internetowej w zakładce Obiady -> opłaty/odpisy.

UMOWY NA OBIADY
WAŻNE INFORMACJE !!!

  • Stołówka szkolna rozpoczyna wydawanie obiadów od 07.09.2020r.
  • Warunkiem uczęszczania uczniów/pracowników na obiady jest wcześniejsze zawarcie umowy ze Szkołą Podstawową nr 50 we Wrocławiu. Umowę można pobrać i wydrukować ze strony internetowej szkoły.
  • Umowę dokładnie wypełnioną (kompletne dane adresowe, kontakt do rodzica/pracownika, dane dziecka/pracownika, dni uczęszczania na obiady oraz konto bankowe) i własnoręcznie podpisaną, można przesłać drogą elektroniczną na adres mailowy.
  • E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Należy dokładnie przeczytać umowę, ponieważ zmieniły się zasady płatności (wszystkie szczegóły poniżej).
  • Umowę należy przesłać pocztą elektroniczną do dnia 03.09.2020r. Dostarczenie umowy w późniejszym terminie spowoduje, że dziecko/pracownik rozpocznie korzystanie ze stołówki szkolnej od miesiąca października.
  • Nie ma możliwości składania umów osobiście.
  • Informacja o aktualnych płatnościach znajduje się w zakładce – opłaty/odpisy.

ZAŁĄCZNIKI

Rezygnacja z obiadów:

  • Strony mogą rozwiązać umowę w każdym czasie, w trybie porozumienia stron.
  • Rezygnacja z obiadów lub zmiana terminów korzystania z obiadów wymaga formy pisemnej. Każda zmiana w umowie zaczyna obowiązywać od nowego miesiąca, w którym dziecko/pracownik korzysta z obiadów.
  • Rezygnację z obiadów należy dostarczyć osobiście lub przesłać e-mailem na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do ostatniego dnia roboczego miesiąca w którym uczeń/pracownik szkoły korzysta z obiadów.
  • Druk dotyczący rezygnacji z obiadów można pobrać na stronie internetowej szkoły w zakładce – Obiady.

ZAŁĄCZNIKI