Informacje dotyczące odpisów i opłat

Zasady zgłaszania odpisów:

  • Nieobecność dzieci/pracowników na obiadach należy zgłaszać do godz. 900 rano dnia poprzedzającego nieobecność (odpisy realizowane są za minimum dwa dni i więcej) pod numer telefonu: 71 798 68 54 wewnętrzny 115, mailowo na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub osobiście w pokoju intendenta (budynek B, drugie piętro, pokój nr 35).
  • Wszystkie nieobecności zgłoszone z zachowaniem powyższego terminu mogą zostać odliczone od wpłaty za kolejny miesiąc, jednak tylko i wyłącznie po wcześniejszym ustaleniu tego z intendentem.
  • Nieobecności niezgłoszone lub zgłoszone po terminie, nie będą odliczane.
  • Jeśli dziecko/pracownik uczestniczą w wycieczce(wyjściu) należy ten fakt zgłosić w taki sposób, jak jest to opisane w punkcie 1.

Płatności za obiady:

Informowanie o płatnościach:

Na stronie internetowej Szkoły i przy głównych wejściach do budynku A i B co miesiąc będzie się pojawiać informacja dotycząca ilości dni obiadowych w danym miesiącu i dokładnej kwoty, którą trzeba będzie przelać na konto bankowe Szkoły.